معرفی و دانلود مرورگر Brave

معرفی و دانلود مرورگر Brave


دانلود و معرفی مرورگر Brave برای ویندوز

انتخاب یک مرورگر برای هر وب گردی یکی از مهمترین دغدغه های کاربران می باشد، اینکه مرورگر مورد نیازشان چه امکاناتی در اختیارشان بگذارد، امن باشد، سریع باشید و … هر شخصی برای خود فاکتور هایی در ذهن دارد که از مرورگر خود توقعی داشته باشد.

برخی از افراد برایشان مهم نیست که از چه مرورگری استفاده می کنند چون که فعالیت آنها در وب و وب گردی تخصصی نبوده و شاید هفته یک یا دوبار مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود را باز کنند و اقدام به وب گردی کنند. اما برخی از افراد که به صورت تخصیی کارشان با وب است برایشان مهم است که از چه مرورگری استفاده کنند.

هرکسی در ذهن خود یک تعریف ایده عالی از مرورگر مورد استفاده خود دارد، جدا از اینکه شاید دوست و یا همکارش به دلیل استفاده از مرورگر انتخابی اش اورا نقد کند. خیلی کم پیش می آید که مرورگری ساخته شود که همه ی فاکتور های مورد نیاز طیف وسیعی از کاربران متخصص، نیمه متخصص، کارآموز و فرد عادی را داشته باشد. در این مقاله سعی کرده ایم مرورگر Brave  را به شما معرفی کنیم که دقیقاً یکی از مرورگر  های تازه تاسیس می باشد که تلاش دارد خدماتی که ارائه میکند مختص به کاربر عادی و یا کاربر حرفه ای نباشد و برای هر کاربر جذابیت های خاصی داشته و مورد انتخاب هر نوع کاربر باشد.

ویژگی های مرورگر Brave

ویژگی های مرورگر Brave

مرورگر Brave حاصل تلاش و دسترنج تیم ۸۰ نفری از سازندگان فایرفاکس و جاوا به سرپرستی برندن آیک می باشد که یک مرورگر سریع، سبک، امن و منعطف می باشد که ویژگی های زیادی برای کاربران عمومی و همچنین کاربران حرفه ای دارد.

مهمترین ویژگی یک مرورگر امنیت آن است که مرورگر Brave از رصد شدن فعالیت شما در اینترنت توسط ردیاب ها جلوگیری میکند.

از دیگر ویژگی این مرورگر میتوان به مصرف بهینه از اینترنت اشاره نمود که به دلیل بلاک کردن تبلیغات ها سایتهارا سریعتر بارگذاری کرده و با بارگذاری نکردن تبلیغات ها و بسیاری از فایل هایی که عموما برای تبلیغات روی سایت کار میشود در حجم اینترنت شما صرفه جویی خواهد کرد. همینطور این صرفه جویی در منابع سیستم شما هم خواهد بود.

برخی از ویژگی های مرورگر Brave

  • اولین مرورگر با بلاکچین
  • مصرف کمتر حجم اینترنت
  • امنیت و سرعت بالا
  • حذف تبلیغات سایت ها
  • جلوگیری از رصد شدن فعالیت شما در اینترنت توسط ردیاب ها
  • ساخته شده توسط سازنده فایرفاکس و جاوا اسکریپت

ویدئو توضیح مرورگر Brave توسط مؤسس آن برندن آیک

توضیح روش کار بلاکچین در این مرورگر

مرورگر Brave در یک نگاه

Brave Browser مرورگر وب سریع، رایگان و امن برای ویندوز و سایر پلتفرم ها میباشد که دارای افزونه ضد تبلیغات و مسدود کننده پاپ آپ میباشد تا شما سایت ها را بدون تبلیغات مشاهده کنید. برنامه Brave Browser حریم خصوصی شما در اینترنت را تضمین میکند. Brave Browser زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد، عملکرد ویندوز را بهبود می بخشد و سیستم شما را از تبلیغات آلوده به نرم افزارهای مخرب و با مسدود کردن اسکریپت، مسدود کردن کوکی های شخص ثالث در امان نگه میدارد. Brave Browser با افزایش سرعت ۲x تا ۴X در مشاهده سایت ها ، باعث کاهش اینترنت شما میشود.

مشخصات فایل

  • دانلود مستقیم فایل مرورگر Brave از سایت سازنده
  • پسورد فایل فشرده: saeidr.ir
  • حجم فایل: ۷۸ مگابایت

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.