آموزش دانلود از گوگل پلی

آموزش دانلود از گوگل پلی


دانلود بازی و برنامه های اندروید از گوگل پلی

برای دانلود از گوگل پلی حتما شما باید دارای یک دستگاه اندرویدی باشید و از نرم افزار پلی استور در تلفن همراه خود اقدام به دانلود از پلی استور کنید، در برخی از مواقع به دلیل تحریمها بسیاری از نرم افزار ها و بازی ها برای IP ایران بسته بوده و گوگل دسترسی دانلود آن نرم افزار یا بازی را به شما نخواهد داد.

شما می توانید برای دانلود فایل های APK از گوگل پلی استور از چند روش دانلود از سایت پلی استور، دانلود با استفاده از ربات تلگرام و در نهایت دانلود با کمک ف ی ل ت ر شکن اقدام به دانلود این برنامه ها و بازی ها کنید.

برای انجام این موضوع نیاز نیست حتما متخصص باشید یا علم کامپیوتری بالایی داشته باشید کافی است نام نرم افزار یا بازی که در پلی استور اجازه دانلود به شما نمیدهد را در گوگل جستجو کنید و سایت گوگل پلی استور را باز کنید که با صفحه زیر روبرو می شود.

آموزش دانلود از گوگل پلی در ویندوز

راهنمای دانلود از پلی استور گوگل در ویندوز

پس از مشاهده صفحه‌ی برنامه مورد نظر (همانند تصویر بالا) گزینه نصب را مشاهده میکنید که با کلیک بر روی آن گوگل با استفاده از حساب Gmail که در تلفن همراه و کامپیوتر خود دارید ارتباط بین تلفن همراه و کامپیوتر شمارا برقرار میکند برای دانلود در تلفن همراه، اما اگر نرم افزار انتخابی شما از دسته نرم افزارهای تحریمی باشد روی دستگاه شما نصب نخواهد شد.

چگونه برنامه های تحریمی را از گوگل پلی نصب کنیم؟

برای دانلود برنامه هایی که دسترسی به دانلود به IP ایران را به کاربران نمی دهند چند راه حل بسیار ساده وجود دارد که در این بخش این مراحل را به زبان ساده به شما توضیح میدهیم.

مرحله اول دانلود از پلی استور در ویندوز با تغییر آدرس سایت پلی استور: در این مرحله شما طبق تصویر زیر عمل میکنید و لینک سایت گوگل پلی در صفحه برنامه یا بازی مورد نظر خود را انتخاب میکنید و play.google رو پاک میکنید و به جای آن  apk-dl تایپ کرده و اینتر میکنید. ( اگر سایت برای شما باز نشد از ف ی ل ت ر شکن استفاده کنید) پس از آن به سایتی مشابه تصویر زیر هدایت می شود و در این سایت بر روی دکمه Download APK File  کلیک کنید تا برنامه دانلود شود.

آموزش دانلود از گوگل پلی در ویندوز

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.github.kr328.clash&hl=

همانطور که در لینک بالا مشاهده میکنید آدرس نرم افزار Clash for Android‏ را از آدرس بار پلی استور کپی کرده ایم و میخواهیم در آدرس بار واژه play.google را حذف کرده و به جای آن apk-dl قرار دهیم. پس از انجام اینکار آدرس شما مشابه آدرس زیر خواهد شد. اینتر کرده و وارد سایت دانلود فایل مورد نظر شوید.

https://apk-dl.com/store/apps/details?id=com.github.kr328.clash&hl=

مرحله دوم استفاده از ربات تلگرام دانلود از پلی استور گوگل: این مرحله یکی از ساده ترین راه های دانلود از پلی استور گوگل می باشد که فقط کافی است شما لینک ادرس سایت گوگل پلی را به ربات تلگرامی(آدرس ربات در انتهای مقاله لینک شده است) داده و ربات لینک دانلود برنامه یا بازی را به شما می دهد.

دانلود از پلی استور با ربات تلگرام

مرحله سوم استفاده از V P N در تلفن همراه: برای انجام این مرحله ابتدا باید دیتا های پلی استور را حذف کنید و بعد V P N تلفن همراه خود را روشن کنید و به پلی استور گوگل رفته و فایل مورد نظر را به سادگی دانلود کنید.

راهنمای حذف دیتاهای پلی استور

برای حذف دیتا برنامه پلی استور در تلفن همراه ابتدا وارد تنظیمات موبایل خود شده و آیتم برنامه‌ها Apps را یافته و وارد آن شوید، در این قسمت برنامه گوگل پلی استور را پیدا کرده و وارد آن شوید، در این قسمت دو گزینه Clear Cache و Clear Data را مشاهده میکنید که با زدن گزینه Clear Cache کش های برنامه مورد نظر شما حذف و با زدن Clear Data دیتا های برنامه انتخابی شما حذف می شود.

دانلود از گوگل پلی با فیلتر شکن

۱

دانلود از گوگل پلی با فیلتر شکن

۲

دانلود از گوگل پلی با فیلتر شکن

۳

مشخصات فایل

  • لینک ورود به ربات تلگرام دانلود برنامه و بازی از گوگل پلی
  • پسورد فایل فشرده: saeidr.ir
  • حجم فایل: ۰ مگابایت

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.