آموزش دانلود از اسپاتیفای

آموزش دانلود از اسپاتیفای


آموزش دانلود از اسپاتیفای Spotify

اسپاتیفای Spotify یکی از بزرگترین و معتبر ترین نرم افزار های پخش موسیقی در دنیا می باشد، بخش عمده آرشیو موسیقی این نرم افزار را موزیک های آمریکایی تشکیل شده است. با یک جستجوی ساده در بخش هنرمندان این نرم افزار هنرمندان زیادی به چشم میخورد که برخی از آنها هنرمندان ایرانی می باشند که آثار آنها نیز در اسپاتیفای Spotify برای گوش دادن وجود دارد.

شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که یک دوست داشته باشید موزیک های داخل اسپاتیفای Spotify را در تلگرام برای دوستانتان ارسال کنید و یا آنهارا دانلود کرده و داخل فلش خود بریزید، از آنجایی که اسپاتیفای اجازه دانلود موزیک و کپی آن به دیواس را به شما نمیدهد، شما باید دنبال راه حل دیگری برای این مشکل باشید. در اینجا بامن همراه باشید تا یک آموزش کامل برای دانلود از اسپاتیفای را برایتان توضیح دهم.

دانلود از اسپاتیفای با گوگل کروم

برای دانلود آهنگ های اسپاتیفای از گوگل کروم شما باید افزونه آن را در مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید. (لینک افزونه در انتهای صفحه پیوست شده است) پس از دانلود و نصب افزونه گوگل کروم به سایت open.spotify.com رفته و لاگین کنید. بعد از لاگین مشاهده خواهید کرد در کنار هرکدام از موزیک های پلی لیست شما گزینه ی دانلود قرار دارد. با زدن دکمه دانلود موزیک مورد نظر شما دانلود خواهد شد. همانند تصویر زیر

دانلود از اسپاتیفای با گوگل کروم

دانلود از اسپاتیفای با ربات تلگرام

برای دانلود توسط ربات ها در تلگرام شما نیاز به لینک آهنگ یا پلی لیست در اسپاتیفای دارید. در این بین ربات های فراوانی برای دانلود از اسپاتیفای وجود دارد که با جستجو و تست ربات های مختلف یکی از بهترین آنها را انتخاب و به شما معرفی میکنیم. (آدرس ربات در انتهای برگه لینک شده است.)

عضو ربات معرفی شده در انتهای برگه شده و لینک موزیک و یا پلی لیست مورد نظر خود را داخل ربات وارد میکنید، و مشاهده خواهید کرد که ربات موزیک و یا موزیکهای انتخابی لیست پخش شما را برایتان ارسال خواهد کرد. برای مثال به شکل زیر توجه کنید، در این شکل من آدرس یک پلی لیست را که تعداد ۱۰۰ آهنگ در آن وجود دارد را به ربات داده ام و ربات لینک تک تک موزیک های داخل لیست پخش را برایم ارسال کرده است.

در برخی از سیستم ها زبان ربات فارسی نبوده و عبری می باشد که مهم نیست طرز کار با ربات بسیار ساده بوده و شما برای دانلود موزیک مورد نظر خود لینک را کپی و پیست میکنید.

دانلود از اسپاتیفای با ربات تلگرام

دریافت لینک آهنگ در اسپاتیفای

برای دریافت لینک آهنگ در اسپاتیفای موزیک مورد نظر خود را پخش کنید، در صفحه موزیک رد بالای صفحه سمت راست گزینه سه نقطه را مشاهده میکنید، آن را لمس کنید تا منو اسپاتیفای را مشاهده کنید در منو نمایش داده شده به دنبال گزینه اشتراک گذاری Share بگردید و آنرا لمس کنید، در صفحه جدید مشاهده شده گزینه Copy Link را مشاهده میکنید که با لمس آن لینک اتوماتیک به کلیپبورد موبایل شما کپی می شود و میتوانید آن را در ربات دانلود آهنگ اضافه کنید تا موزیک های مورد نظر شما را براستان ارسال کند.

برای دانلود یک پلی لیست کامل ابتدا وارد لیست پخش مورد نظر خود بشوید و همانند توضیحات بالا گزینه سه نقطه واقع در بالای صفحه سمت راست را بزنید و ادامه مراحل را انجام بدید.

مشاهده ویدیو بدست آوردن لینک موزیک در اسپاتیفای

مشخصات فایل

  • دریافت لینک افزونه Addon دانلود از اسپافیای برای گوگل کروم
  • دریافت لینک ربات دانلود از اسپاتیفای
  • حجم فایل: ----- لینک خروجی

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

۳۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.