دانلود افزونه اسلایدر برای جوملا

دانلود افزونه اسلایدر برای جوملا


معرفی و دانلود افزونه اسلایدر جوملا

استفاده از اسلایدر یکی از مهمترین فاکتور های زیبایی وبسایت شما می باشد. شما میتوانید با استفاده از اسلایدر مجموعه تصاویر مورد علاقه خود، محصولات فروشگاه خود، خدمات و نمونه کارهای خود و … را بدون اینکه بخش عمده ای از صفحه سایت شما را اشغال کنند فقط در یک اسلایدر به صورت کاملا ساده و خوانا نمایش بدهید.

ساخت اسلایدر به دو صورت انجام می شود که اولین روش ساخت اسلایدر با استفاده از کد نویسی می باشد که این روش مخصوص متخصصین حرفه ای و CMS های اختصاصی می باشد. اما اگر شما مدیر یک وبسایت با CMS جوملا می باشد به سادگی هرچه تمامتر می توانید با دانلود و نصب کامپوننت DJ-ImageSlide یک اسلایدر ساده و زیبا به وبسایت خود اضافه کنید و از امکانات آن به راحتی استفاده کنید.

اسلایدر چیست؟

اگر در حوزه وب و طراحی سایت تخصص دارید نیازی به توضیح و شناخت اسلایدر ندارید، اما اگر به عنوان یک کاربر مبتدی در این زمنیه فعالیت را آغاز کرده اید، باید تعرفی از اسلایدر در ذهن خود داشته باشید تا موارد استفاده از آن را در وبسایت خود بدانید.

اسلایدر به یک باکس یا جعبه ای گفته می شود که تصاویر و یا محتوای داخل آن با توجه به زمانی که سازنده اسلایدر مشخص کرده است در وبسایت لغزیده می شوند. در این باکس ها مدیر سایت می تواند تصاویر، ویدیو، متن یا دکمه های تماس و اطلاعات را قرار دهد.

معمولا از اسلایدرها برای نمایش محتوا مهم و برجسته سایت استفاده می شوند. مثلا قرار است یک رویداد یا یک مطلبی را به صورت ویژه به کاربران سایت نمایش دهید می توانید از اسلایدر استفاده کنید. به صورت مثال ما در وبسایت خود برای نمایش نمونه کارهای خود از اسلایدر استفاده کرده ایم.

اسلایدر چیست؟

افزونه DJ-ImageSlider برای جوملا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که از CMS یا سیستم مدیریت محتوای جوملا برای مدیریت وبسایت خود استفاده می کنید، اطلاع دارید که پیدا کردن کامپوننت یا همان افزونه های جوملا به مراتب سخت تر از وردپرس می باشد، در این مقاله سعی کرده ایم کامپوننت اسلایدر DJ-ImageSlider را که یک اسلایدر ساده و کاربردی برای جوملا می باشد را به شما معرفی کنیم، ویژگی های آن را بررسی کنیم و راهنما استفاده از آن را به شما شرح دهیم.

DJ-ImageSlider رایگان، ریسپانسیو و به سادگی قابل دسترس برای (WCAG, ADA, SECTION508) می باشد. این اسلایدر قابلیت پشتیبانی لمسی در تلفن همراه را هم داشته و در پنل جوملا هم در قسمت ماژول ها و هم در قسمت کامپوننت ها قابلیت مدیریت دارد.

ساخت بی نهایت گروه و اسلاید و فراخوانی اسلاید های ساخته شده در هر قسمت از سایت جوملایی شما ( قابلیت فراخوانی در بخش نوشته های جوملا). DJ-ImageSlider برای سئو نیز بهینه سازی شده و از انیمیشن های CSS3 استفاده کرده است که همین موضوع باعث افزایش سرعت نمایش اسلاید و همچنین کاربرپسندی این اسلایدر می باشد.

هر کدام از اسلاید های ساخته شما در این اسلایدر قابلیت اضافه کردن عنوان، توضیحات اسلایدر،  لینک به نوشته های جوملا، ایتم های منو و آدرس انتخابی شما می باشد.

ویژگی های DJ-ImageSlider در جوملا

DJ-Imageslider-option1

ریسپانسیو و قابلیت لمس در تلفن همراه

کاملاً ریسپانسیو (واکنش گرا) سازگار با تمامی صفحه های نمایش. ماژول این اسلایدر می تواند در هر اندازه ای نمایش داده شود و خود را به ابعاد انتخابی شما هماهنگ کند. قابلیت پشتیبانی دکمه های قبل و بعد اسلایدر در صفحه های لمسی. امکان اضافه کردن ماژول اسلایدر را در مقالات جوملا به روش هوشمند در جوملا ۳.

DJ-Imageslider-option2

افکت ها، انیمیشن ها و شخصی سازی آنها

انواع افکت های اسلایدر و انیمیشن های HTML5/CSS3، سفارشی سازی زمان انقال به اسلاید و تنظیمات تاخیر اسلاید بعدی. شماره گذاری و انتخاب عنوان شاخص. دکمه های سفارشی برای دکمه های قبلی / بعدی / پخش / مکث. قابلیت انتخاب جایگاه فلش های ناوبری. توضیحات اسلاید را سفارشی کنید (تنظیم ابعاد و موقعیت جعبه توضیحات)

DJ-Imageslider-option3

ورودی و خروجی انعطاف پذیر

اسلایدها را می توان در دسته نامحدودی سازماندهی کرد، هر دسته می تواند بی نهایت اسلاید داشته باشد. در کنار کامپوننت به عنوان منبع، یک پوشه می تواند به عنوان منبع تصاویر تنظیم شود.
می توانید تعداد محدودی از اسلایدها را ایجاد کرده و آنها را در مکان های مختلف در وب سایت خود قرار دهید

DJ-Imageslider-option4

تنظیمات غنی برای هر اسلاید

می توانید تاریخ شروع و پایان انتشار را تنظیم کنید، انتخاب با شماست اسلایدر به چه صفحه ای لینک شود. در زیر بخشی از صفحه های جوملا را که اسلایدر به سادگی با آنها لینک میشود را عنوان میکنیم.
ایتم های منو (شما می توانید مورد از فهرست کشویی را انتخاب کنید)، مقاله (شما می توانید مقاله را انتخاب کنید)، آدرس دلخواه (فقط آدرس خود را تایپ کنید)، یا اسلایدی بدون پیوند ایجاد کنید.  (پس از کلیک روی اسلاید ، پنجره فوق العاده باز می شود)

DJ-Imageslider-option5

پشتیبانی کامل از راستچین RTL

پشتیبانی کامل RTL راستچین  جهت انتقال اسلایدها. با طراحی ظاهر ساده ( همچنین شما میتوانید تم شخصی خود را شخصی سازی کنید و یا از تم های آماده اسلایدر استفاده کنید. پشتیبانی از درگ اند دراپ drag&drop اسلایدهارا به سادگی جابجا کنید. پشتیبانی کامل از مرورگر های: IE9+, Firefox 10+, Safari 3+, Chrome 8+, Opera 9+, Camino, Flock 0.7+.

پس از نصب، پیکربندی و تنظیمات در قسمت کامپوننت ها و ماژول های جوملا می باشد، برای ساخت اسلاید ابتدا باید دسته بندی ایجاد شود و اسلاید ها را در هر دسته بندی می توانید بسازید.

مشخصات فایل

  • دانلود رایگان آخرین ورژن ویژه جوملا ۲.۵ و جوملا ۳.۵ از مخزن جوملا
  • پسورد فایل فشرده: saeidr.ir
  • حجم فایل: ۱۲۵ کیلوبایت

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.