معرفی 10 سایت برتر لینک گیری

معرفی ۱۰ سایت برتر لینک گیری


معرفی برترین سایت های لینک گیری (بخش یک)

لینک گیری یکی از قسمتهای سئو سایت می باشد، اینکه چه لینکی بگیرید و چگونه لینک گیری کنید تاثیر بالایی در سئو سایت شما خواهد گذاشت. در برخی از موارد لینک گیری غیر اصولی باعث از بین رفتن جایگاه سایت شده و کلیه زحمتهای گذشته شمارا میتواند به باد بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لینک گیری مقاله: “راهنمای لینک گیری برای سایت” را مطالعه کنید.

در لینک گیری باید به کیفیت لینک توجه زیادی کرد، مهمترین قسمت لینکها درصد اسپم آنها می باشد که به طور میانگین درصد اسپم سایتی که از آن لینک گیری می کنید طبیعتاً باید زیر ۱۰ باشد و همینطور اتوریتی دامنه سایت های مورد نظر شما هرچه بالاتر باشد کیفیت لینکی بهتری خواهید داشت.

لینک گیری باید طبق برنامه زمانی خاص و تعداد خاصی انجام شود، شما نمیتوانید روزانه صد ها لینک راهی سایت خود کنید، طوری برنامه ریزی کنید که هفته ای ۳ بار و هر بار ۳ لینک برای سایت و یا محتوای های خود بگیرید.

۱ – لینک شماره یک سایت استریکینگلی با دامین آتوریتی ۸۵ برای لینک گیری در این سایت شما باید در این وب سایت عضو شده و وبلاگ خود را بسازید و می توانید در وب سایت لینک خود را به صورت فالو قرار دهید

http://strikingly.com

۲ – لینک شماره دو فروم sa-mp با دامین آتوریتی ۵۰ برای لینک گیری در این فروم شما باید در این وب سایت عضو شده و لینک خود را در قسمت امضاء قرار دهید.

http://forum.sa-mp.com

۳ – لینک شماره سه فروم atozteacherstuff با دامین آتوریتی ۶۰ برای لینک گیری در این فروم شما باید در این وب سایت عضو شده و لینک خود را در قسمت پروفایل قرار دهید.

http://forums.atozteacherstuff.com

۴ – لینک شماره چهار فروم steinberg با دامین آتوریتی ۷۰ برای لینک گیری در این فروم شما باید در این وب سایت عضو شده و لینک خود را در قسمت پروفایل قرار دهید.

https://www.steinberg.net/forums/

۵ – لینک شماره پنج فروم torgi با دامین آتوریتی ۷۸ برای لینک گیری در این فروم شما باید در این وب سایت عضو شده و لینک خود را در قسمت پروفایل قرار دهید.

https://torgi.gov.ru/forum/

۶ – لینک شماره شش سایت theverge با دامین آتوریتی ۶۰ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید و بعد از تکمیل کردن پروفایل خود لینک سایت را در پروفایل قرار دهید.

https://www.theverge.com/users/

۷ – لینک شماره هفت فروم studiopress با دامین آتوریتی ۶۵ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید و بعد از تکمیل کردن پروفایل خود لینک سایت را در پروفایل قرار دهید.

https://www.studiopress.com/forums

۸ – لینک شماره هشتم سایت coub با دامین آتوریتی ۷۶ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید و بعد از تکمیل کردن پروفایل خود لینک سایت را در پروفایل قرار دهید.

https://coub.com/

۹ – لینک شماره نهم سایت mapleprimes با دامین آتوریتی ۶۵ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید و بعد از تکمیل کردن پروفایل خود لینک سایت را در پروفایل قرار دهید.

https://www.mapleprimes.com

۱۰ – لینک شماره نهم فروم samkey با دامین آتوریتی ۶۰ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کنید و بعد از تکمیل کردن پروفایل خود لینک سایت را در پروفایل قرار دهید.

http://samkey.org/forum/

مشخصات فایل

  • دانلود لیست ۱۰ سایت برتر بخش یکم در فایل txt
  • پسورد فایل فشرده: saeidr.ir
  • حجم فایل: ۲۹۷ بایت

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.