معرفی بهترین سایتهای لینک گیری بخش دوم

معرفی بهترین سایتهای لینک گیری بخش دوم


معرفی بهترین سایت های لینک گیری (بخش دوم)

در مقاله قبل از تاثیر لینک گیری در سئو به صورت خلاصه با شما صحبت کردیم و در انتها مقاله تعداد ۱۰ سایت برتر با مشخصات دامین آتوریتی و نحوه لینک گیری را به شما معرفی کردیم.

در این مقاله نیز تعداد ۱۰ سایت برتر برای لینک گیری به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد، همانطور که در مقاله “راهنمای لینک گیری برای سایت”  پیشتر گفته بودیم، در لینک گیری دقت لازم را داشته باشید و اگر اطلاعی در رابطه با لینک گیری برای سئو سایت ندارید می توانید مقاله “راهنمای لینک گیری برای سایت” مطالعه کنید که برای لینک گیری سایت خود دچار اشتباه نشوید.

با افزایش لینک های به سمت سایت شما که به تدریج به دست می آیند، کاربران نیز از طریق این لینک ها با سایت شما آشنا شده و از آن بازدید می کنند. به تدریج گوگل نیز متوجه زحماتی که شما بر روی ایجاد محتوا می کنید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می بخشد. ایجاد مطالب و محتوای مفید در سایت موجب می شود که کاربرانی که به آن موضوع ها علاقه مند هستند به خود جذب کنید.

۱ – لینک شماره یکم سایت trainsim با دامین آتوریتی ۷۵ برای لینک گیری در این سایت شما باید در این وب سایت عضو شده و در قسمت امضا لینک را با کلمه کلیدی مد نظرتان ثبت کنید.

https://www.trainsim.com/vbts/register.php?

۲ – لینک شماره دوم فروم musictribe با دامین آتوریتی ۶۳ برای لینک گیری در این فروم شما باید در فروم زیر عضو شده و در قسمت پروفایل آدرس وب سایت خودتان را درج کنید.

https://community.musictribe.com/t5/user/userregistrationpage?

۳ – لینک شماره سوم سایت trello با دامین آتوریتی ۵۰ برای لینک گیری در این وب سایت عضو شده و در قسمت پروفایل آدرس وب سایت خود را درج کنید.

نکته: آدرس سایت خود را به صورت https://example.com وارد کنید.

https://trello.com/signup

۴ – لینک شماره چهارم سایت tawk با دامین آتوریتی ۷۵ برای لینک گیری در این وب سایت عضو شده و در قسمت پروفایل بک لینک های خودتان را درج کنید.

https://dashboard.tawk.to/signup

۵ – لینک شماره پنجم سایت sketchfab با دامین آتوریتی ۷۹ برای لینک گیری در این وب سایت عضو شده و ادرس وب سایتتان را درج کنید.

https://sketchfab.com/

۶ – لینک شماره ششم سایت ello با دامین آتوریتی ۷۸ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کرده و پروفایل خود را کامل و آدرس وب سایت خوتان را درج کنید.

نکته: لینک این سایت به صورت فالو Follow می باشد.

https://ello.co/

۷ – لینک شماره هفتم فروم archeslocal با دامین آتوریتی ۶۵ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این فروم ثبت نام کرده و در قسمت پروفایل آدرس وب سایتتان را درج کرده و در قسمت bio توضیحاتی در مورد وب سایت خودتان درج کنید.

نکته: لینک این سایت به صورت فالو Follow می باشد.

http://archeslocal.org.uk/forum/

۸ – لینک شماره هشتم سایت emyspot با دامین آتوریتی ۷۶ برای لینک گیری شما ابتدا باید این وب سایت یک وب سایت وبلاگ دهی است که می توانید در آن ثبت نام کرده و یک وبلاگ ایجاد کنید و به وب سایت خودتان لینک دهید.

https://www.emyspot.com/

۹ – لینک شماره نهم فروم digitalocean با دامین آتوریتی ۸۴ برای لینک گیری شما ابتدا باید ددر این وب سایت ثبت نام کرده و در قسمت wbsite آدرس وب سایت خودتان را وارد کرده و در قسمت bio در مورد وب سایت خودتان توضیحاتی بنویسید.

نکته: لینک این سایت به صورت فالو Follow می باشد.

https://www.digitalocean.com/community

۱۰ – لینک شماره دهم فروم singaporeexpats با دامین آتوریتی ۶۰ برای لینک گیری شما ابتدا باید در این وب سایت ثبت نام کرده و اطلاعات پروفایل خودتان را کامل کنید و در قسمت وب سایت آدرس سایت خودتان را وارد کنید.

https://forum.singaporeexpats.com

برخی از وبسایتهای معرفی شده با IP ایران باز نمی شوند برای باز کردن سایتهای معرفی شده بدون مشکل از V P N استفاده کنید. توجه داشته باشید این مورد ارتباطی با فیلترینگ ندارد، دلیل این موضوع محدودیت دسترسی به IP ها می باشد.

مشخصات فایل

  • دانلود لیست ۱۰ سایت برتر بخش دوم در فایل txt
  • پسورد فایل فشرده: saeidr.ir
  • حجم فایل: ۲۹۵ بایت

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.