سایت های مشابه شاتراستوک برای دانلود عکس

سایت های مشابه شاتراستوک برای دانلود عکس


سایت های دانلود عکس با کیفیت مشابه شاتر استوک

اگر در امر طراحی فعالیت میکنید حتما به ارزش تصاویر با کیفیت و تاثیر آنها در ظاهر طرح خود مطلع می باشد، اما پیدا کردن تصاویر با کیفیت آن هم به صورت رایگان یکی از دغدغه های مهم طراحان گرافیک بوده است. من در این مقاله سعی کردم که تعدادی سایت برای دانلود عکسهای با کیفیت همانند شاتر استوک را با این تفاوت که تصاویر آنها به صورت رایگان می باشد را به شما معرفی کنم.

در این مقاله تعداد ۱۲ سایت که تصاویری با کیفیت را به صورت رایگان در اختیار شما میگذارند را براتان لیست کرده و به شما معرفی میکنم.

فرقی نمیکند در چه زمینه ای طراحی میکنید همیشه به خاطر داشته باشید استفاده از تصویر های با کیفیت در طرح شما جلوه بیشتر به کلیت طرح می دهد.

وبسایت اول unsplash نام دارد، طبق گفته مدیران این سایت بیش از ۱ میلیون تصویر با عناوین مختلف با دسته بندی دقیق به صورت رایگان در اختیار شما است.

https://unsplash.com/

وبسایت دوم foodiesfeed همانطور که از اسم آن پیداست تصاویر با کیفیت و رایگان در دسته بندی انواع غذا ها و آشپزی را ارائه می دهد.

http://foodiesfeed.com/

وبسایت بعدی deathtothestockphoto نام دارد، در این وبسایت می توانید با ثبت نام اکانت ۱۴ روزه رایگان بگیرید و یا با شرایطی که در سایت مشخص کرده تصاویر خود را دانلود کنید.

https://deathtothestockphoto.com/

وبسایت بعدی picjumbo نام دارد، در این وبسایت می توانید انواع عکسها، بک گراندها و … با دسته بندی منظم و کیفیت بالا، برای استفاده شخصی و تجاری به صورت رایگان دسترسی داشته باشید

https://picjumbo.com/

وبسایت پنجم magdeleine نام دارد، در این وبسایت نیز روزانه تصاویر جدید و با کیفیت بالا آپلود می شود و شما می توانید به صورت رایگان به همه دسته بندی های این وبسایت دسترسی داشته باشید.

https://magdeleine.co/

وبسایت ششم getrefe نام دارد، در این وبسایت همه دسته بندی ها رایگان نمی باشند اما یک دسته بندی با نام رایگان در این سایت وجود دارد که همه ی کاربران اجازه دانلود آنها را دارد. آدرس دسته رایگان را در لینک زیر مشاهده می کنید.

http://getrefe.com/downloads/category/free

وبسایت هفتم picography نام دارد که این وبسایت نیز دارای دسته بندی تصاویر می باشد و دانلود از تمام دسته بندی ها به صورت رایگان است.

https://picography.co/

وبسایت هشتم nos.twnsnd نام دارد، این وبسایت سبک خاصی از تصاویر را برای دانلود به انتشار میگذارد که شامل تصاویر قدیمی و سیاه سفید با کیفیت بالا می باشد. آرشیو تصاویر این وب سایت بسیار خاص می باشد که شما میتوانید به صورت کاملاً رایگان به کلیه تصاویر این وبسایت دسترسی داشته باشید.

https://nos.twnsnd.co/

وبسایت نهم jaymantri نام دارد. همانطور که از نام سایت پیداست یک سایت شخصی می باشد که تصاویر انداخته شده توسط مدیر سایت به صورت رایگان به اشتراک گذاشته است.

https://jaymantri.com/

وبسایت دهم stocksnap نام دارد که همانند سایر وبسایتهایی که معرفی کردیم دارای دسته بندی و تصاویر با کیفیت در دسته های مختلف می باشد. دانلود تصاویر از این وبسایت کاملا رایگان است.

https://stocksnap.io/

وبسایت یازدهم stockfreeimages نام دارد، دانلود از این وبسایت منوب به ثبت نام در سایت می باشد، پس از ثبت نام در سایت شما یک هفته اجازه دارید که از تصاویر Premium دانلود کنید.

https://www.stockfreeimages.com/

وبسایت آخر freeimages نام دارد که وبسایت چند عکاس خوش ذوق می باشد که تصاویر گرفته شده خود را به صورت رایگان با کاربران در اشتراک می گذارند.

FreeImages.co.uk

برخی از وبسایتهای معرفی شده با IP ایران باز نمی شوند برای باز کردن سایتهای معرفی شده بدون مشکل از V P N استفاده کنید. توجه داشته باشید این مورد ارتباطی با فیلتر کردن سایت ها ندارد، دلیل این موضوع محدودیت دسترسی به IP ها می باشد.

مشخصات فایل

  • دانلود لیست ۱۲ سایت دانلود عکس با کیفیت در فایل txt
  • پسورد فایل فشرده: saeidr.ir
  • حجم فایل: ۳۱۸ بایت

سعید رضاپورمشاهده نوشته ها

Avatar for سعید رضاپور

سعید رضاپور هستم، از سال ۱۳۸۵ فعالیت خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو شروع کردم و نمونه کارهای زیادی در رابطه با سئو و طراحی سایت هم دارم. همچنین مدیر سایت تبلیغات قالیشویی هم هستم. خوشحال میشم تجربیات خودم رو در این زمینه به صورت رایگان با کاربران به اشتراک بذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.